من الان شکمم یه ذرس هنوز وقت هس برا شکم در آوردن
زوده هنوز عجله نکن
اره منم هفته توشکم نداشتم
اگه بچه اولته آره طبیعیه
من سر دخترم تا ماه ۷ شکم نداشتم
الان سر این یکی بیشتر زمان زایمان اولی شکم دارم
وا زوده شکم از هفته های من تازه میاد بالا
بله طبیعیه حالا مونده تا در بیاد 🤪😂
آره نگران نباش من الآنم خیلی کم شکم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.