خانما هفته ۱۴ بارداریم ولی اصلا شکم در نیوردم طبیعیه؟

۷ پاسخ

من الان شکمم‌ یه ذرس هنوز وقت هس برا شکم در آوردن

زوده هنوز عجله نکن

اره منم هفته توشکم نداشتم

اگه بچه اولته آره طبیعیه
من سر دخترم تا ماه ۷ شکم نداشتم
الان سر این یکی بیشتر زمان زایمان اولی شکم دارم

وا زوده شکم از هفته های من تازه میاد بالا

بله طبیعیه حالا مونده تا در بیاد 🤪😂

آره نگران نباش من الآنم خیلی کم شکم دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری