۱۴ پاسخ

عزیزم رفتی سونو تعیین جنسیت؟ منم میخان برم نمیدونم نشون بده یا نه

رفتی سنو مشخص شد نی نی چیه؟

نی نی چی بود

من ۱۶هفته رفتم دکتر احتمال داد ۸۰درصد دختره ولی خب شک دارم نمیدونم براش سیسمونی بگیرم یا دوباره برم سنوگرافی

سونو بیمه تکمیلی قبول میکنه یا نه؟

من یازده هفته و پنج روز مشخص شد

من 13 هفته 4 روز بخاطر درد رفتم سونو معلوم نشد ولی ان تی بهم گفت دختر

برو‌عزیمز‌مدم ۱۶ اولش رفتم پاشو بسته‌بود بازم‌نکرد

الان رفتی

درخواست دوستی بده بهم

😂😂برو عشقم ایشالله اول سالم باشه بعدم هر چی دوس داری من ک ۱۲ هفته رفتم‌گفت احتمال زیاد دختریه

برو معلوم میشه

واسه من تو ۱۴هفته مشخص شد

الان میری

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری