خانوما من اصلا شکم در نیوردم طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم ندارم 😁

هنوز زود از ۱۹هفته به بعد درمیارین

اره زوده بابا من تازه یکم در اومده

مگه ۱۶ هفته شکم در میارن
عجله نکن😅

اره عزیزم هرکسی متفاوته من هنوزم شکم ندارم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته دوازدهم بارداری
مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلار مامان آیلار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سپهر🩵 مامان سپهر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری