عزیزم منکه اسپرین مصرف نکردم ولی تنکی نفس داشتم انگار یکی نشسته بود رو سینم ولی الان یک هفته س بهترم فک کنم از علائم طبیعیه چون سطح استروژن و پروژسترون میره بالا و این اتفاق میفته
بخاطر بچه هم هستا منم اینجوری بودم ولی هرچی میری جلو تر یکم بدتر میشه ولی اگه شدیده به دکترت حتما بگو
از کی داری مصرف میکنی؟!
بهم دست میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.