چه چیزایی لازمه برای بیمارستان که همراه خودم ببرم

۲ پاسخ

طبق تجربه ام
برای نوزاد: ۳ دست لباس و شلوار نوزادی سایز صفر ،پارچه مل مل ،پتو دورپیچ ،دستکش سایز کوچک ،پاپوش سایز کوچک،دستمال دوردهان ،کلاه نازک سایز کوچک،پوشک سایز صفر ، دستمال مرطوب،پماد،دستمال خشک کن، زیر انداز تعویض،شیشه شیر،شیر خشک آپتامیل ۱ ،فلاکس آبجوش ،آغوشی ،کریر
مدارک:شناسنامه و کارت ملی خودتو شوهرت،دفترچه بیمه،تمام سونو ها وآزمایشات مدارک پزشکی این بارداریت ،نامه زایمانت،کارت بانکی
برای خودت :شورت سرجی فیکس ۲ تا ،پوشک سایز بزرگ هلیا یک بسته،برس،مسواک ،لوازم آرایشی،آدامس،عطر و مام،شارژر
اگه سزارینی هسی نسکافه ببر اگه طبیعی هسی کمپوت آناناس و ارده و خرما و آبمیوه طبیعی ببر

پوشک نوزاد هم سونو رشد رفتی میفهمی وزنش خوبه یا نه اگه کم بود صفر اگه خوب بود یک بگیر

تصویر

سوال های مرتبط