من اول مثل شما بودم خیلی دنبال اینجور چیزا بودم برای اینکه بچه اولم پسر شه. بودم ولی وقتی خدا بهم بچه نداد فهمیدم نباید برای خدا قانون گذاشت
از خود خدا دور شده بودم. همه رو کنار گذاشتم رفتم سمت خدا و ازش خواستم فقط باردار بشم جنسیتش فرقی نمیکنه باردار شدم و نینیم پسره انشالله كه بسلامتی بیاد بغلم
از خدا میخوام توراهی شما هم بسلامتی بیاد بغلتون دخترا خیلی خوبن باور كن هرکی بچه اولش دختره برده انشالله برای بعدی جنسیت دلخواه تون باشه❤️
من فقط روز ۱۴.۱۶ سیکلم اقدام داشتم
دقیقا پسر شد
روز ۱۴ به بعد اقدام داشتیم
روز ۱۴ پسره برا دخترو دقیق نمیدونم
ولی همه اینا الکی هیچ ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.