عذاریتون قبول عزیزم.
ما شیعه نیستیم جایی نمیریم
هیچ جا نرفتم
حوصله ندارم خیلی گرمه
ماهم رفتیم مسجد محلمون،الان خونه ایم یکم استراحت کنیم برا شب بریم دوباره...
داغِ کمی نیست...باید سنگ تموم بزاریم.
خدا از همه قبول کنه،وبه قلب صاحب زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)صبر بده🖤
خونه ام عصری میرم روضه ان شاالله
التماس دعا منم دعا کن عزیزم امسال به خاطر بارداری جایی نتونستم برم
التماس دعا ،ما بهشت زهرا میریم و گلزار شهدا ،شبم تجمع
خونه ایم خیلیی گرمه نرفتیم جایی
من و پسرم خونه ایم مثل همیشه
ولی نه غذا پختم که بوی غذا بپیچه
نه تمیزکاری کردم
فقط صبحونه ساده و ناهار نذری خوردیم
تلویزیون عزاداری نشون میده اونو میبینیم
غروب میریم روضه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.