۸ پاسخ

اتفاقا اگر میرفتی اونجا چون خسته میشه شب بهتر میخوابه.

دستورشو میدی عزیزم

پنکیک و وقتی پونزده سالم بود درست میکردم هر روز خسته هم نمیشدم داداشمم پایه ام بود تو این کارا با هم درست میکردیم
یبار خونه خودم درست کردم شوهرم نخورد منم دیگه درست نکردم

عزیزم کاکائو و شکلات اینجور چیزا هرچی دیرتر بدی بچت بهتره من ب بچه۴سالم هنوز ب ندرت میدم خیفه از الان بخان ازین چیزا بخورن

من قفلی زدم کیک پختن و کوکی

بگو منم بپزم
اتفاقا شوهر منم تا یکشنبه نیست

چطوری پختی

اره یه مدت قفلی زده بودم رو نون خرمایی
تو یخچال هست دیگه نمیخورم😂
یه عالمه ارد قنادی هم گرفتم
مونده رو دستم

سوال های مرتبط