۶ پاسخ

سعی کن نخوری هم چاق میشی هم هورمونات بهم میریزه

روزی یکی بخور تا یه بسته تموم بشه . بعد نخور که پریود بشی
من باز روز پنجم پریودیم شروع میکردم

روزی یدونه ولی شنیدم ضررش زیاده

قرص ال دی شیرتو خشک میکنه

خوب نیست هرمون هات ب هم میریزه

روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱۲ ماهگی