۲ پاسخ

لاینسترنول

ال دی که نباید بخوری اصلا، هورمونش رو بچه تاثیر داره
قرص مخصوص دوران شیردهی هست ، فکر کنم مینی پیل میگن بهش

سوال های مرتبط

مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی