خانوما چرا این قرص ال دی شیردهی ۲۹ عدده

تصویر
۵ پاسخ

واسه چی هست

این براچیه

چون باید یکماه کامل بخوری اصلا وقفه نداره حتی تو پریودی باید خورده بشه

چون باید یک ماه کامل هرروز پشت سرهم بخوری بدون وقفه

تو همه روزای پریود لازم نیست بخوری

سوال های مرتبط

مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی