سلام مامانا شکمم خیلی سفته چیکار کنم مگه مشکلی داره سفته

۳ پاسخ

نگرانت شدم عزیزم
چرا تاپیکتو پاک کردی

نه عزیزم من الان ی هفته درگیرم رفتم بیمارستان متخصص سونو آزمایش گفتن انقباض ماه درد هرچی ب زایمان نزدیک تر میشی این دردا هست،

اگر رهگذری هست ایرادی نداره و طبیعی هست

اگر هر سه دقیقه یکبار شل و سفت میشه انقباض زایمان هست

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی