مامانا از چند هفتگی لباس می‌خرید برای تو دلیاتون؟

تصویر
۲۱ پاسخ

از وقتی جنسیتشونو فهمیدم شروع کردم چند دست خریدم خودم البته سیسمونی و مامان و بابام میخرن

هفته ۲۰
انومالی ک رفتم بعدش شروع کردم

تاریخ زایمانتو کی زده؟

همه چی داره از دخترم هست کرم قهوای برداشتم هیچی استفاده نکردم براش هیچیو فقط باید چن دس لباس پسرونه بگیرم

و منی که هنوز یه جوراب نخریدم براش

یه ست سرهنی بیمارستانی یه ست پنج تیکه بیمارستانی یه سرهمی دیگه سایز فکر کنم یک بود
حدود ده تا زیر دکمه ساده رکابی از صفر تا ۱۲ ماهگی
دو دست پیرهن شلوار سه ماهگی
دیگه هیچی نگرفتم چون کلی از لباس های پسرم مونده برای پسر دومی

من تازه خریدم ۲۲ هفته

اسم پسر منم آروین هست

هنوز هیچی نخریدم
والا اوینا انقدر ذوق میکنه و اخلاقش جوریه ک هرروز میگه بیار ببینمشون
برا همین اگه بشه ماه اخر میخرم

من هنو نخریدم🥴🥲😂

منم از 16هفگی شروع کردم، کم کم بخر، چون هرروز داره همه چی گرونتر میشه... و اینکه خیالت راحت تر میشه لباساشو میتونی بشوری آماده بزاری...

من از ۲۰ هفته شروع کردم سبک تر بودم همه شو خریدم
یه خورده ریز مونده باید بگیرم

عزیزم از الان خرد خرد بخر هم انتخابت بهتر میشه هم هزینه ها سنگین نمیشه برات 😍

من یه سه دست گرفتم 😁💙

از غربالگری دوم شروع کن کم کم بخر گلم

من از غربالگری دوم

چقد عکسی ک گذاشتی با نمکه
امیدوارم خوشبخت شدنشونو ببینی عزیزم
من والا لباس و سیسمونی رو 16 هفته خریدم
ولی لباس سایز 0 و یک و دو
دوسه تا لباس دامنی ساده ام خریدم همینطور تو کمد باشه وگرن فعلا لازم نیست

من هنوز هیچی نخریدم 😕

من گذاشتم اخريا بخرم كه تقريبا وزنشو بدونم

من هنوز هیچی نخریدم🫠

۱۹ هفته همه رو خریدم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی