۴ پاسخ

ارهه

مفنامیک اسید بخور 6 ساعت یبار .خونریزی و درد رو کنترل میکنه

یه دفعه پریود شدی ؟ یا قبلش لکه بینی داشتی؟
من تقریبا تا چهل لکه اینا داشتم
بعد الان سه چهار روزه شاید روزی دوبار لکه میبینم بنظرت میخام پریود شم؟

تایه مدت همینجوره فقط اولین خونریزی اینجورنیس

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی