ارهه
مفنامیک اسید بخور 6 ساعت یبار .خونریزی و درد رو کنترل میکنه
یه دفعه پریود شدی ؟ یا قبلش لکه بینی داشتی؟
من تقریبا تا چهل لکه اینا داشتم
بعد الان سه چهار روزه شاید روزی دوبار لکه میبینم بنظرت میخام پریود شم؟
تایه مدت همینجوره فقط اولین خونریزی اینجورنیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.