۵ پاسخ

من ی بارپریود شدم دیگه نشدم چیکار کنم قرص شیردهی لاینسترنول میخورم ممکنه از اینه

اولین پریودی بعد زایمان همین طوریه . منتهی اگه بیشتر از سه روز خونریزی زیاد ادامه پیدا کرد یه تماس با دکترت یه تماس بگیر مطمئن بشی ولی احتمال زیاد چیزی نیست واسه منم خیلی وحشتناک بوذ مثل خونریزی بعد زایمان بود

من طبیعی نبودم ولی سزارین بودم

منم‌ همینطور بودم طوری که دراز نمیتونستم بکشم ماه دومم اینجوری بودم الان بهتر شده

بعد چندوقت؟

سوال های مرتبط