خانما من ۶ هفته رفتم گفت قلبش تشکیل نشده طبیعیه...؟یا ن

۱۶ پاسخ

طبیعیه

زود رفتی عزیزم هشت هفته برو

اون موقع که رفتی سونو گفت چند هفته ای؟منم ۶ هفته و ۴ روز رفتم نبود و گفت ۵ هفته و ۵ روزی گفت دوهفته دیگه بیا برا منم دعا کنید

ساک هس؟

واسه سونو قلب خودت باید بری هر وقت دلت خاست یا دکتر هر موقع گفت باید رفت ؟

اره عزیزم زود بوده الان بری خوبه
منم میخام هفته دیگه برم

زود رفتی

طبیعیه

اره منم ۶هفته رفتم تشکیل نشده بود ۷هفته رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته تشکیل میشع

اره گلم زوده انشالله تا ۸ هفته تشکیل میشه

دوهفته قبل رفته بودی؟

آره زود بوده

هفت هفته و سه روز ب بالا معمولا ميرن

۸هفته تشکیل میشه

طبیعی هست

سوال های مرتبط