طبیعیه
زود رفتی عزیزم هشت هفته برو
اون موقع که رفتی سونو گفت چند هفته ای؟منم ۶ هفته و ۴ روز رفتم نبود و گفت ۵ هفته و ۵ روزی گفت دوهفته دیگه بیا برا منم دعا کنید
ساک هس؟
واسه سونو قلب خودت باید بری هر وقت دلت خاست یا دکتر هر موقع گفت باید رفت ؟
اره عزیزم زود بوده الان بری خوبه
منم میخام هفته دیگه برم
زود رفتی
طبیعیه
اره منم ۶هفته رفتم تشکیل نشده بود ۷هفته رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته تشکیل میشع
اره گلم زوده انشالله تا ۸ هفته تشکیل میشه
دوهفته قبل رفته بودی؟
آره زود بوده
هفت هفته و سه روز ب بالا معمولا ميرن
۸هفته تشکیل میشه
طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.