دکتر روا زاده میگه بچه های که قلبشون دیر تشکیل میشه اول مغزشون تشکیل میشه اینجور بچه ها باهوشن و اغلب نخبه میشن
دقیقا راست میگه بچه دختر دایی من میخواست سقط بشه ابجیش نزاشت گفت یه هفته هم صبر کن ،الان بچش ده سالشه اینقدررررر باهوش و زرنگه که نگوووو
زود رفتی حالا بزار هفته دیگه برو
عزیزم اروم باش اگه فقط قلبش تشکیل نشده بمون ۸ هفته برو
عزیزم منک اصن زیر هشت هفته برای رفتن ب سونو قبول ندارم اینقد زود نرید ک استرس بگیرید
چرااینقد زود میرید سونو ک اینجوری استرس بگیرید واسه تشکیل قلب باید هشت هفته برید
عزیزم من 6 هفته و 4 روز رفتم قلب نداشت
8 هفته و 4 روز رفتم تشکیل شده بود
زودرفتی الکی نترس ۹هفته برو
تا ۸ هفته وقت داری بعضیام زود تشکیل میشه من ۶ هفته و ۱ روز نینیم قلبش میزد ولی برای بعضیا ممکنه تا ۸ هفته طول بکشه
تا هشت هفته تشکیل میشه برای بعضیا دیر برای بعضیا زودتر..من ۶ هفته ۶ روز رفتم قلبش میزد و همه چیش اوکی بود
ن اگه ساک و کیسه زرده دیده شده فعلا نرو سنوگرافی بزار۸هفته برو من سر پسرم ۵هفته و۵روز رفتم گفت قلبش تشکیل نشده و فلان دیگع مامانم نزاشت تا ۸هفته و۴روز برم وقتی رفتم همه چی شکر خدا عالی بود
اگر کیسه زرده بوده نگران نباش
اگر نبوده که
نگران نباش هنوز خیلی زوده که رفتی سنو
فک کنم تا هفته ۱۱ وقت هست برای تشکیل قلب
نه عزییییزم اصلا نگران نباش. هفته ۱۰ باز برو به امید خدا تشکیل شده. اگر لقاح دیر صورت گرفته باشه قلبشم دیرتر تشکیل میشه
۸ یا ۹ هفته تشکیل میشه
سونوگرافی های قبل از انتی همش بازاره مگر این که یه نفر علائم خطر یا سابقه داشته باشه..
زوده عشقم
کیسه زرد بود
نه عزیزم معمولا قلب. تا ده هفته وقت هست برا تشکیلش
تا ۸ هفته طبیعیه ک تشکیل نشده بعد میشه جای نگرانی نیست
زوده خب هشت هفته برو
شش هفته خیلی زوده ۸یا۹برو
ساک و کیسه زرده بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.