۹ پاسخ

خود برند مای بی بی سایزش خیلی کوچیکه ۵ مولفیکس یا هانیز ببند

۵ مولفیکس بزرگ‌تر از ۵‌مای‌بی‌بی هست اونو امتحان کن

من ۶میبندم براش یخورده بزرگتره ولی راحت

خیلی میکشی بالا پوشک رو
یه کم پایین تر ببند
مای بیبی ۱۰ هم ببندی محکم بکشی بالا رد میندازه دیگه

مشکل من اینه مولفیکس شش بزرگه پنج کوچیکه مای بی بی شس هم کوچیکه نمیدونم کدوم مارک ببندم

من همیشه ی سایز بزرگ تر برای دخترم میبندم
۷میبندم خیلی خوبه

اون کش داخلیش رو بکن بعد پوشکش کن

یا بد میبندی یاتنگه براش بزرگتر بخر امتحان کن

۶ ببند

سوال های مرتبط