خانوما دهانه رحمم بسته بود چجوری بگم برم‌خونه

۴ پاسخ

بگو من میخوام برم. برگه میدن رضایت نامه که خودت خواستی بری خونه . امضا میکنی و میری . همین.

بگو میخوام رضایت بدم برم خونه

به راحتی. اگه گفتن بمون تحت نظر، بگو خدا رو شکر چیزی نیست و دهانه رحم بسته‌ست می‌خوام برم.

بیمارستانی ؟

سوال های مرتبط

مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی