۲۰ پاسخ

یسسسس

پسر من

@سلام قشــنگم❤️
.
عـــکس روببــین
🫀یه ادمین میخوام برا آنلاین شاپم (محصولات آرایشی میفروشم) بیاد جواب مشتری هارو بده

شرایط اینــه👇🏻
سنت :۱۲ به بالا
روزانه :۲ ساعت وقت بزاری
حقوق: روزانه ۹۰۰هزار

اگه اوکی بودی اینجا پیام ربیکا بده
@nedashaap18
اینم کانال دیگمه براش ادمین میخوام اگه اینم انجام بدی به حقوقت اضافه میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani

من من من

پسر من

من

دختر من از اول اینجوری بود هیچی جز شیر نمی‌خورد شیر هم خیلی کم می‌خورد بعد الان ی ماهی میشه از شیرگرفتم دخترم شیرخشکی بود راحت گرفته شد از شیر الان باورت میشه هرچی میدم بازم گریه میکنه ک میخورم یا قابلمه رو گاز بده میگه نانا بده ماشالله خورد و خوراکش عالی شده وزنش هم یکمی بیشتر شده الان پسرت دلو داده ب شیر گلم

هیچ عیبی ندازه سانستول مولتی ویتامینه اره بخز

من😑
همین امروزم داشتم خودم نفرین میکردم

منم بچم همینطوره ولی جدیدا فهمیدم بخاطر لثه درده نمیتونه بخوره نه که نخاد. همه چیو پوره میکنم یکم آب قاطیش میکنم ک مثل فرنی شه ک بخوره...

ی چیز شل و نرم مثل فرنی یا ماست بهش بده ببین میخوره؟ اگه دیدی بافت نرم مبخوره لثه اش درد میکنه نمیتونه چیزی بخوره

آره پسر من

چرااخه؟ تو تایم دندون نیس
قدو وزنش چی چطوره؟
بهش سانستول بده

یک هفته هست پسر من همینجوری شدهههه😮‍💨

وقتی شیرش رو کمتر بکنی مجبور میشه بخوره🥲وقتی اول حجمش کم کنی بعدش تعداد دفعات رو کمتر کنی

پیش اومده خیلی

ازصبح تو اشپزخونه در حال پخت و پزم شاید یه چیری بخوره ولی اصلا لب نمیزنه

دخترمن

منم 🫠

من

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۲ سالگی
مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی