اره عزیزم من تا ۳ماه لکه بینی داشتم
منم سرپسرم لکه میدیدم لانه گزینی بود
شماهم باردارین واینم لکه لانه گزینی هسته استراحت کن و برو دکتر شاید احتیاج به شیاف داشته باشی
منم ناخاسته باردارم و نگرانم
مثل درد پریودی دارم
تورو خدا جواب بدین
آره گلم مبارکت باشه مامان شدنت را مجدد 🥰🥰
پاین شکم درد میکنه
بارداریه
هنوز نرفتم آزمایش
اینم بی بی چکم
احتمالا بارداریه
لانه گزینی
مندم الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.