۱۲ پاسخ

اره عزیزم من تا ۳ماه لکه بینی داشتم

منم سرپسرم لکه میدیدم لانه گزینی بود
شماهم باردارین واینم لکه لانه گزینی هسته استراحت کن و برو دکتر شاید احتیاج به شیاف داشته باشی

منم ناخاسته باردارم و نگرانم

مثل درد پریودی دارم

تورو خدا جواب بدین

آره گلم مبارکت باشه مامان شدنت را مجدد 🥰🥰

پاین شکم درد میکنه

بارداریه

هنوز نرفتم آزمایش

اینم بی بی چکم

تصویر

احتمالا بارداریه
لانه گزینی

مندم الان

سوال های مرتبط