منم استراحتی بود یک ماه اخر ازاد میشی میگه هرکاری دوست داری انجام بده اونوقت برو عکستم قشنگ ترمیشه
والا ما استراحت مطلق هم نیستیم عکاسی بارداری نمیریم😂😂
ببین این مدلا چ قشنگه، تو خونه بگیر خودت
البته بعضی از آتلیه ها میان خونه، میتونی هماهنگ کنی باهاشون
تو خونه چند تا لباس بپوش
لازم نیس حتما هم مجلسی باشه
یه کراپ بپوش بالای شکم، یه جین معمولی بپوش زیپش رو باز بذار، الان این مدل لباس ترنده تو عکاسی بارداری
یه جایی که پشت تون دیوار سفید باشه عکس بگیرین
یا عکس ها رو بدین براتون ادیت کنن یا بدین هوش مصنوعی براتون درست کنه
من که میخوام همین کارو بکنم
خونه خودت بگیر.من هنوز نگرفتم زایمانم دوهفته دیگه اس
مهم سلامتی بچه اس ک
گزاشتم ماه اخر رفتم
سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg
فکر نکنم بهش فکر کنن اصلا
هیچی نیکی جان مهم بچه هست سالم بیاد راهی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.