از۷هفته
از۵هفته
از 5هفته هرچی میخورم تو گلوم میمونه نه بالا میاد نه پایین میره
از ۵😭 داغونم
از بعد ۸ هفته یهو اوج گرفت
هنوزم هست
از من پنج هفته☹️☹️
شروع نشد هی گفتن زوده شروع میشه ولی از اول نداشته باشی دیگه نمیشه به نظرم
از همون هفته اول😁 ولی خب نمیدونستم که ویاره فقط بخاطر آش دوغ و خیار گریه میکردم الان هم همونجوری ام ویارم فقط به دوغ و ترش میره ولی حالت تهوع از بو ها که از اول بدم میومد ولی هفت هفته بالا آوردن هام شروع شد تا ۱۱هفته شدید بود الان تک و توک خیلی دیگه چندشم بشه بالا میارم مثلا اشغال نمیتونم ببندم یا بوی غذا بهم بخوره خوشم نیاد بالا میارم بیشترین حالت تهوع هم به ظاهر مسواک دارم چشمم به مسواک بیوفته بالا میارم
از پنج هفته 😏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.