ویارهاتون از چند هفته شروع شد،؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

از۷هفته

از۵هفته

از 5هفته هرچی میخورم تو گلوم میمونه نه بالا میاد نه پایین میره

از ۵😭 داغونم

از بعد ۸ هفته یهو اوج گرفت

هنوزم هست

از من پنج هفته☹️☹️

شروع نشد هی گفتن زوده شروع میشه ولی از اول نداشته باشی دیگه نمیشه به نظرم

از همون هفته اول😁 ولی خب نمی‌دونستم که ویاره فقط بخاطر آش دوغ و خیار گریه میکردم الان هم همون‌جوری ام ویارم فقط به دوغ و ترش می‌ره ولی حالت تهوع از بو ها که از اول بدم میومد ولی هفت هفته بالا آوردن هام شروع شد تا ۱۱هفته شدید بود الان تک و توک خیلی دیگه چندشم بشه بالا میارم مثلا اشغال نمیتونم ببندم یا بوی غذا بهم بخوره خوشم نیاد بالا میارم بیشترین حالت تهوع هم به ظاهر مسواک دارم چشمم به مسواک بیوفته بالا میارم

از پنج هفته 😏

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته نهم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا روزهای ابتدایی تولد