تهوع تون از چند هفته شروع شد؟؟

۱۴ پاسخ

از اول و هنوزهم هست
بد تر از اولش

من از7هفته..اما هفته10و9اوج حالت تهوع بود..الان دیگه ندارم خداروشکر

از۶ هفته و هنوز ادامه داره😭

اما توی اینستا میبینم دکترا میگم صب باید مصرف کرد

هفت هفته

سلام خانم ها
فولیک اسید شبها باید مصرف کرد یا صب؟

من ندارم فقط یوقتایی شکمم خالی باشی یا بوی بد به بینیم بخوره یمقدار اوقم میشه اینم خیلی کم پیش میاد

ا. یک هفته قبل پریودم

از ۵ دارم‌میمیرم😔😔😔

۸ هفته

از هفته۶

من تهوع ندارم

از ۶ هفته و الان شدید شده

من تهوع ندارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی