من الان ۱۴ هفته ام خیلی کمتر شده ولی هنوز هست
من از دوازده هفتگی ب بعد دیگ ی جورایی اصلا نداشتم
من اصلا حالت تهوع نداشتم🦥
من از این هفته بهتر شدم
از ۱۲هفته
بارادی اول ۱۹ هفته این سری ۱۴ هفته
من هنوزم حالت تهوع دارم🤦🏻♀️😑
۱۲ هفته معمولا کم میشه
من الان تقریبا توی هشت هفتم نه سر بچه اول نه این یکی جوجو تا حالا نه حالت تهوع داشتم نه دلم چیزی میخواستم،نمیدونم طبیعیه یا نه
من امروز یازده هفتم تموم شد هنوز ویارم هستش کمی پیش خیلی بالا اوردم گلوم زخم شده
۱۰ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.