از چند هفته دبگه حالت تهوع تون کم شد؟

۱۱ پاسخ

من الان ۱۴ هفته ام خیلی کمتر شده ولی هنوز هست

من از دوازده هفتگی ب بعد دیگ ی جورایی اصلا نداشتم

من اصلا حالت تهوع نداشتم🦥

من از این هفته بهتر شدم

از ۱۲هفته

بارادی اول ۱۹ هفته این سری ۱۴ هفته

من هنوزم حالت تهوع دارم🤦🏻‍♀️😑

۱۲ هفته معمولا کم میشه

من الان تقریبا توی هشت هفتم نه سر بچه اول نه این یکی جوجو تا حالا نه حالت تهوع داشتم نه دلم چیزی میخواستم،نمیدونم طبیعیه یا نه

من امروز یازده هفتم تموم شد هنوز ویارم هستش کمی پیش خیلی بالا اوردم گلوم زخم شده

۱۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری