خانما حالت تهوع تون از چند هفته خوب شد 🥲

۱۶ پاسخ

برای من حدود ۱۳ هفته
البته الانم بعضی وقتا مثلا بعد غذا یا موقعی مه گشنمه میگیرم ولی اصلا شبیه قبل نیست من تهوع و استفراغ شدید داشتم

تا آخر چهار ماهگی.

من از هفته ۱۶ دیگه ندارم

من هنوز دارم ولی برای دخترم هفته ۱۷ تقریبا حالت تهوع و معده دردم خوب شد

دو روزه خبری نیس نمی‌دونم کلا قطع شده یا موقتی

از ۸ هفته

من کلا نداشتم فقط یکی دوبار معدم سنگین بود حالت‌ش رو گرفتم 😅

من ۱۲ هفته تموم شد بهتر شدم

۱۰ هفته بهتر شدم الان‌گاهی میاد گاهی خوبم

از ۱۳ هفته قطع شد

تا اخر ۴ حالت تهوع داشتم و بعد خوب شدممم

ازهفته یازده کمی کم شده

منکه از اول نداشتم حالت تهوع

مال من هفته های پایین‌شدیدبودالان صبح هاهست تازه اونم قطع میشه دوباره پیدامیشه

هنوز هست👋

میگن تااخر چهارماه اکثرا خوب میشن من الان تو چهارم هنوز حال بدم همرامه تا سه هفته دیگ ببینم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان پسرم🥹💙 مامان پسرم🥹💙 ۷ ماهگی
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری