دخترا ویار و حالت تهوع از چند هفته خوب شد دیگه

۷ پاسخ

14 هفته

من هنوز دارم گهگاهی

من والا الانم بعضی وقتها هس ولی از اخرای چهار ماه خوب شدم

هفده هفته به بعد خیلی کم شد ولی سر معدم بیشتر اوقات سنگینه. کلا توی بارداری انگار راحتی نیست😂ولی شیرینه

من هنوزم دارم

من۱۴هفته خوب شدم

واسه منکه الآنم هست

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین جانم 💙🦢 مامان حسین جانم 💙🦢 ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری