خانوما
حالت تهوع تون از چند هفته شروع شد ؟

۲۰ پاسخ

من اصلا نداشتم😂😂

از همون هفته اول داشتم تا همین الان

الان وسطای ۶ ام هنوز شروع نشده فقط احساسشو دارم

من نداشتم فقط از مرغ و تخم مرغ بدم میاد و نمیخورم

از ۷هفته تا۱۷هفته

من تا ۱۰ هفته تهوع نداشتم بعد اون شروع شد اونم بازم زیاد نبود کم
مونده ب چ چیزایی حساس باشی تا حالت بد شه
من از بوی مرغ آب پز بی زارم

من تهوع انچنانی ندارم گهگداری معدم سنگین میشه اذیتم میکنه

من ندارم رو هیچ کدوم نداشتم اما بقیه از هفته های خیلی پایین دوسه هفته

از ۷ هفته البته گاهی وقتا بود
این هفته دیگه هر روز صبح تهوع داشتم
فعلا دکتر برام سرم داده یکم بهتر شدم

من‌نداشتم

من هنوز ندارم اوایل حالت تهوع بهم دست میداد با سرفه تموم میشد🥲

از 6 هفته

از هفته پنجم شروع شد برا من

از 8 تا هنوزم دارم

هرکس فرق میکنه یکی داره یکی نه

از ۶هفته تا ۱۵ هفته

منم ندارم.شمام ندارین

از ۵هفته ۳روز هنوزم هست😢

از هفته 7 تا 14هفته

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری