چند هفته تهوع تون قط شد؟🥲🖐🏻

۱۹ پاسخ

من ک هنوز دارم

فعلا تو این هفته ها اوج میگیره
برا من ۴ روز شروع شده
خیلی اذیتم

من این‌بار نداشتم

۱۲ هفته

من تا۱۶هفته

من تا ماه آخر داشتمش ولی از ماه پنجم کم شد

هرهعته کمتر میشه عزیز.هنوز بیمارستانی

همچنان هنوز دارم 😭

من تاهفته14داشتم

عه عزیزم بارداری واییی😍🥰

من اصلا تا الان یه شب داشتم فقط

۸ ماهگی😑🤣

ببین من شنیدم سیرابی عالیه
یبار تست کن

والا سر قبلیا از هفته هشت تا ماه پنج داشتم این یکی هنوز هیچی نشده حالت تهوع رو دارم 🥲🥲 و احتمالا تا همون پنج شش ماه

قطع نشده هنوز😂

من تا روز اخر زایمان😐💔

هنوز قطع نشده🫠فقط کم شده. من هنوز گاهی قبل غذا قرص میخورم برا تهوع. ولی دیگه بالا نمیارم

همچنان پایداره✨️😂😍💥💗

تهوع هست همیشه
کمتر میشه ها ولی یهو میبینی میاد

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان قندعسل🍭 مامان قندعسل🍭 هفته یازدهم بارداری