سوال منم هست😫🚶🏻♀️💔
واسه رفع حالت تهوه فقط باید کشک بخورین از اون خشکایی دورنگ اونا خیلی جوابه من هروز میخوردم هروقت حالت تهوه داشتم یکی میخوردم چون ترش بود خوب میشدم شماهم امتحان کنین شاید واسه شماهم جوابگو باشه
من یکی دوهفتس فقط وقت گرسنگی میگیرم
والا من ک هنوززز دارم بدترم بهتر نیستم
من چند روزی میشه تموم شده
تهوعی نداشتم بجز موقعی که قرص اسید فولیک مینداختم همین
خداروشکر سه ماهه اول رو راحت گذروندم☹️🥰
من وارد ماه ۴شدم تمام شده
من تا ۱۵ هفته داشتم بعدش دیگه کمتر شد و الان یک هفتس که قطع شده🥲
سوال منم هست😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.