از چند هفتگی حالت تهوع تون کم شد خواهرا؟

۱۲ پاسخ

و از کی شروع شد؟

سلام من از ۶هفته شروع شده تا ۱۴هفته تموم شد باز ۱۷هفته شروع شده تا همین الان خیلی بده

از ۴ هفته تا ۱۲ هفته شدید
بعدش دیگه کم شد

۱۴هفتگی اینا کم شد ولی بعضی چیزاش مونده مثلا از بوی کباب هنوز حالم بهم میخوره و نمیتونم بخورم

۱۴کم شد ولی هست هنوز

من شش هفته شروع شد دو روزه ندارم گوش شیطون کر

برای من ۴ هفته تا ۷ هفته بودم کلا ۲ بار بالا آوردم بقیه روزا فقط معدم سنگین بود احساس حالت تهوع داشتم

برای من ۱۲ هفته کم شد
ولی خیلی شدید بودم قبلش

۱۷ هفته برا من تموم شد

۷هفته شروع شد.فعلاسه روزه حالت تهوع ندارم

من از ۹ هفته شروع شد و ۱۷ هفته تموم شد

من هنوزم دارم 😪

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکا🌱🤍 مامان نیکا🌱🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری