حالت تهوه به خاطره گرمای زیادیه که معده دچارش شده چون توی حاملگی صفرای معده میزنه بالا و صفرا طبع گرمه واسه اینکه حالت تعوع تون خوب شه دوغ و ماست محلی بخورید که طبع سرد داره
۱۵هفنه
من که هنوز خوب نشدم
ولی ایشالا شما زود زود خوب بشی
من که تازه خوب شدم یکم از پنج هفت داشتم ددوکیلو کم کردم الان کمی بهترم
من هنوز دارم☹️
منم رفتم 5ماهگی هیچ تهوع ندارم 🤔
متاسفانه من هنوزم دارم 🫠🦋
ولی خب الکی فقط سرصبح عق زدن الکی
از 13هفته ب کل خیلی بهتر میشی نگران نباش
من هفته ۵شروع شد هفته ی ۶کلا تموم شد ولی اون یه هفته سرویس شدم رسما
تازه ی هفتس بهتر شدم
من از ۱۴ هفته بهتر شد
والا من کمتر شده ولی هنوز!بالا میارم یه ذره جونم برگشته همش خونه مامانم هستم اونقدر حالم بود همش دلم میخاست بمیرم دیگه بیدار نشم
۱۲ هفته به بعد خیلی بهتر شد تهوع من
میگن ماه چهارم تموم شه دیگ کامل از بین میره تو سه ماه اول ک خیلی شدیده تو سه ماه دوم یواش یواش کممیشه من سه ماه اول روزی ۱۰بار بالا میآوردم شایدم بیشتر الان روزی دوبار
هفته ۸ـ۹
من چهار ماهم تموم شده هنوز حالت تهوع ندارم برا خودمم عجیبه
بره من این هفته کمتر شده
برای من از ۶ شروع شد و تا الان هنوز هست. تهوعم یکم کمتر شده ولی هنوز بیزاری از غذا دارم و نمیتونم عین آدم غذا بخورم
تا ۱۲ برای اکثریت میره
من هنوز هم دارم
شاید باورت نشه ولی هنوز داغونم از تهوع🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.