خانما از چند هفته ویارتون شروع شد

۱۳ پاسخ

استراحت کنی چیزای مقوی بخور به هیچ عنوان چیزی بیشتر از نیم کیلو بلند نکن خیلی از خودت مراقبت کن انشاءالله که یه نی نی سالم و خوشگل خدا بهت بده ❤️

من که نداشتم

از5هفته حساسیت شدید به بو و بی میلی به غذاها و عق زدن به 11هفته که رسیدم بالا میاوردم و هنوزم ادامه داره

5هفته الان دیگه هیچی نمیتونم بخورم با سرم زنده ام

ندارم فعلا خداروشکر

منم خیلی اذیتم. خیلی خوابم میاد خیلی

من فقط خواب دیگه هیچی

همون اولا 🥲

۸ یا ۹ بودم

من الان ۶ هفتمه. خیلی میخوابم. با حالت تهوع دارم

۶ هفته

۱۰ هفته

۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان نورا🩷و کیان🩵 مامان نورا🩷و کیان🩵 روزهای ابتدایی تولد