از چند هفته حالت تهوع و ویارتون شروع شد

۱۶ پاسخ

من اصن ندارم

من الان 5هفته ام هیچ اعلائمی ندارم اصلا حالت تهوع ندارم فقط شدید انار هوس میکنم

دخترم 7 تا 17 هفته
پسرم 4 تا 17 هفته

۶ هفته و چاهار روز دیگه بالا آوردم هنوز هم اینطوریم😭

از پنج هفته و ۳ روز اینا
هروزم دارم بدتر میشم
دارم میمیرم واقعا😓😓

۸ هفته شروع شد، ۱۰-۱۱ اوج. ۱۲ دیگه رفت

من ۵ هفته حالت تهوع هام شروع شد

از۵ ۶ هفته

از ۵ هفته تاالان
ولی الان کم شده
چنوروز یباره

از من 4 هفته

از ٧ تا آخر هشت اوجش بود بعدش ميره مياد ولي قوي مياد🥴

از 9 هفته تا 11 هفته برای من بود

7هفته

از ۱۲ هفته به بعد شروع میشه عزیزم🥴خدا بهت صبر بده😢😂

از ۸ هفته

واسه من از ۸ هفته تا حدودا ۱۲ هفته اوجش بود

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته نهم بارداری
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته نهم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۳ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وسوم بارداری