خانوما ویارتون چند هفته شروع شد؟؟

۱۳ پاسخ

از هفته ۶ویارم شروع شد هنوز ادامه داره

من از هفت هفته

من هنوز ویاری نداررررم فقط ب بعضی از بوها و غذا ها متنفرم مخصوصا بوی یخچال😐

من که فعلا نداشتم ممکنه کلا نیاد همه یجور نیستن که

تمام طول سال😂😅

من از ۵هفته شروع شد و الان خیلی شدیده🤢

من اصلا نداشتم

۵هفته و ۴ روز

تقریبا 8-9 هفته

از هفته ۸ تا همین الان

۸ هفته شروع شد ۱۰ هفته تموم شد 😁

از وقتی لقاحم گرفت🥲

هفته نهم

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷و کیان🩵 مامان نورا🩷و کیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری