خانما ویارتون از هفته چندم شروع شد

۶ پاسخ

6 هفته شروع شد تا چهارده
شونزده هم قطع شد

بعد از ان تی شروع شد🤦🫠
چقدرم خوشحال بودم که بد ویار نیستم🤣🤣🤣

من خیلی زود شاید 4 هفته بودم و هنو ازمایش نداده بودم البته من ای وی اف بودم

از 5 هفته از همه چیز متنفرم هیچی نمیتونم بخورم

5هفته

قبلی هشت هفته.الان از شش هفته

سوال های مرتبط

مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا🩷و کیان🩵 مامان نورا🩷و کیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی