میگما ویارتون از چن هفته شروع شد؟

۱۱ پاسخ

از دو سه روز قبل موعد پریودم حالت تهوعم شروع شد و تا به الان ادامه داره

۷ هفته شروع شد ابم میخورم میارم بالا پدرم دراومده😭😂

من از دوسه روز قبل موعود شروع شد
تازه چند روزیه یکم بهترم
هرچند تهوع و استفراغ صبح ناشتام هنوز هس
ولی تا شب دیگ اوکی ام مگر اینکه تو خونم اشپزی بشه بوش روانیم میکنه

منم به بو حساس شدم غذا بزور میخورم یا درست میکنم عق میزدم یه کوچولو تهوع

من قبل از اینکه بفهمم باردارم به بوها خیلی حساس شده بودم عق میزدم ولی ویار اصلی از ۷ هفته تهوع شروع شد هنوزم ادامه داره کشته منو😂🥲

برا شما زوده از ۷ هفته شروع میشه

از۵هفته شروع شدوخیلی بدشروع شدتهوع پدرمودرآورده بااینک دارومیخورم

من هنوز اوکی ام

من از ۵ هفته

دو روز بعد از اینکه فهمیدم بارداردارم ۱۷ روز بعد از موعد پریودم
خیلی زود 🥲

تو هم مثل من ویارو تهوع نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا🩷و کیان🩵 مامان نورا🩷و کیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری