من اصلا تاحالا بالا نیاوردم ولی به بو خیلی حساس شدم و حالت تهوع دارم نمیتونم غذا بخورم و اون حس حالت تهوع همش هست باهام
من تا لحضه زایمانم عوض میزدم اونم هشت ماهه به دنیااومد فوت شد☹️
من سر همه بارداریام تا ۱۸هفته بالا میارم بعدش سوزش معدم شروع میشه
من از هفته ۱۴ دیگه کمتر بالا میارم
ولی به بو ها خیلی حساسم😭
من که اصلا ویار ندارم
وارد ۱۰هفته شدم
من تازه دو روزه بدتر شدم قبلا نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.