سلام خانوما شما از هفته چندم ویارتون خیلی بهتر شد؟

۷ پاسخ

من اصلا تاحالا بالا نیاوردم ولی به بو خیلی حساس شدم و حالت تهوع دارم نمیتونم غذا بخورم و اون حس حالت تهوع همش هست باهام

من تا لحضه زایمانم عوض میزدم اونم هشت ماهه به دنیااومد فوت شد☹️

من سر همه بارداریام تا ۱۸هفته بالا میارم بعدش سوزش معدم شروع میشه

من از هفته ۱۴ دیگه کمتر بالا میارم
ولی به بو ها خیلی حساسم😭

من که اصلا ویار ندارم

وارد ۱۰هفته شدم

من تازه دو روزه بدتر شدم قبلا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان گندم و رز مامان گندم و رز هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی