۹ پاسخ

سلام عزیزم بهتر شدید شما؟

وای ویار نگو ک خودم از پا در اومدم

من الان ۱۷ هفته ام تازه بهتر شدم خدارو شکر

زودمیگذره نگران نباش

۱۲ هفته دیگه تموم شده بود

جدیدا اگه خودمو چشم نزنم چند روزه تهوع دیگه ندارم یعنی الان که چهار ماهم داره تموم میشه وارد پنج ماه میشم

هنوز اولشی
باید خیلی صبورباشی عزیزم اینم یکی از چالش‌های بارداریه
انشاءالله که به سلامت فارغ بشی

من سردخترم تا لحظه ای ک زایمان کردم سطل اشغال پیشم بود بالا میاوردم ولی بقیه تا ۳ماه اول بدن با بدن فرق داره

آخر ۳ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته نهم بارداری
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی