چند هفته ویارتون کم شد؟؟.؟؟؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

برای من تازه از ۱۴ هفته شروع شد🫠

16 هفته

قبلش هرچی میخوردم فقط بالا میاوردم

تازه دوهفتس بهتر شدم ولی بعضی روزا حالت تهوع رو دارم.معدمم که کلا ضعیفه و اذیتم میکنه

یادمه 30هفته بودم کم کم داشت تموم میشد

من جز سینه درد و پادرد و کمردرد علائم دیگه ای ندارم

من حالت تهوع دارم و لعنتی بالا نمیارم و تازگیا سرم درد میکنه

من هنوز ادامه داره 😭😭

من که اصلا از اولم نداشتم😂

برا من تقریبا از 6هفته شروع شد الان یه هفته س بدتر شده دیگ نمیدونم تا کی میخاد ادامه پیدا کنه دهنم سرویس شده

من الان چندروزه هیچی علائمی نداشتم میخوردم و میگشتم.بارداری دخترمم ویار نداشتم زیاد

هنوز دارم

من تا دیروز تهوع و بی اشتهایی داشتم ولی از امروز نه تهوع دارم نه بی اشتهام احساس میکنم سینه هامم دیگه حساس نیس نگران شدم🥲

تو هفته تو کم شد

ندارم ویار🫠😩

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلي🐣 مامان فسقلي🐣 ۳ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا🩷و کیان🩵 مامان نورا🩷و کیان🩵 روزهای ابتدایی تولد