۷ پاسخ

گندم و موز، گندم و خرما خوشمزه ان
فرنی هم پسرم دوست داشت
بقیه طعم ها که عسل دارن یا میوه برا بالای یک ساله فک کنم

من سرلاک برنج میدم خیلی خوشمزه و خوش خواره

ببین کدومش به ماه بچت میاد

من گندم خرما میدم خیلی خوشمزست

خیلی خوشمزس منم همش با پسرم میخوردم😂😐

من همشو به دخترم میدم موز وگندم وبا برنج خیلی دوست داره

نمیدونم این خیلی خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی