گندم و موز، گندم و خرما خوشمزه ان
فرنی هم پسرم دوست داشت
بقیه طعم ها که عسل دارن یا میوه برا بالای یک ساله فک کنم
من سرلاک برنج میدم خیلی خوشمزه و خوش خواره
ببین کدومش به ماه بچت میاد
من گندم خرما میدم خیلی خوشمزست
خیلی خوشمزس منم همش با پسرم میخوردم😂😐
من همشو به دخترم میدم موز وگندم وبا برنج خیلی دوست داره
نمیدونم این خیلی خوشمزس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.