کدوم سرلاک از همه بهتره و خوشمزه تره

۲ پاسخ

یه دکتری تو اینستا دیدم پست گذاشته بود میگفت به بچه هاتون سم ندید
بیسکوییت مادر ندید سرلاک ندید
چیزای طبیعی برای افزایش وزنش استفاده کنین
مثل سیبزمینی پخته کدو حلوایی روغن زیتون و کره استفاده کنین اینجور حرفا

خيلي طعم هاي مختلفي هست
ايراني ها گندم و موز و حريره خوشمزس
خارجيام كه دنياي از طعمه

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی