کدوم سرلاک خوشمزه تره خوب میخورن؟

تصویر
۶ پاسخ

ما بخاطر اینکه بچه برنج و خوب بخوره اول سرلاک میدیم بعد یه قوطی ک تمام شد برنج و با گردو و بادام اسیاب میکنیم ک خوب پودر بشن بعد روزی یه کم و مث کته درست میکنی البته کمی اب دار باشه ب بچه میدیم خیلی بچه‌ها دوست دارم بعد از 8 ماهگی هم برنج و میدیم هم غذا غنچه باز بعد دوبسته غذا غنچه فرنی و ژله یا فرنی و ژله وپبیسکویت مادر یا پتی بور میدیم بچه‌ها خیلی دوست دارن

برنج هم چاق میکنه هم شیرینه

گندم و گندم‌موز هامین‌نخورد

من به پسرم گندم و موز میدم خوشمزس میخوره

گندم و موز

گندم و خرما

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری