کدوم طعم سرلاک خوشمزه تره؟

۴ پاسخ

سرلاک گندم و خرما هم مفیده هم خوشمزه ولی باید ۷ ماه بشه بعد..اگر میخوا واسه بار اول بدی سرلاک برنج بگیر نکنه گندم حساسیت داشته باشه

حریره بادوم

مغزیجات و میوه ای شو من دارم عالیه مخصوصا مغزیجات

و کدوم مفیدتر؟

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری