خانما کدوم سرلاک بهتر و خوشمزه تره ؟؟

۵ پاسخ

از ای بانو تهیه کنید سرلاک خونگی هست
خانما مارک نستله رو الان تو نت خواندم که صهیونیستی هست لطفا نخرید به بچه هاتون بدید ممکنه چیزی توش باشه که خطرناک باشه برای بچه
اینا به بچه ها رحم نمی‌کنند

سرلاک هرکدوم مخصوص. ی ماهیه.

چرا سرلاک میدی... دکتر من اجازه نداد
از اول فرنی موز فرنی سیب. فرنی با هویج. دادم. بعد. کردم فرنی با خرما فرنی با زرده تخم مرغ. و.... همون مقوی تر از سرلاکه

من اینو میدم خیلی دوست داره

تصویر

من گندم گرفتم خودم بیشتر دوستش دارم

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری