۲ پاسخ

دخترمنم اینطوریه اصلا نمیاد نمیدونم چطوری میخوام از پوشک بگیرم روز به روز قیمت پوشک میره بالا

صبرکن عزیزم تا سه سالگی وقت هست
محیط سرویس بهداشتیو براش جذاب کن با استیکر های دیواری و رنگارنگ
براش کتاب بخون و بهش توضیح بده که باید از پوشک خدافظی کنیم

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین
مامان Ariyan💕 مامان Ariyan💕 ۲ سالگی
سلام مامانا چه خبرا خوبید ❤️..
من در تلاش هستم که آریان رو از مابی بی بگیریم نمی‌دونم چیکار کنم چطور شروع کنم
حالا بهم میگن وقتی صبحا از خواب بیدار میشه ببرش دستشویی چون شبا تو خواب جیش می‌کنه مای بی بی هست صبحا که بازش میکنم چندبار میبرمش اصلا دستشویی نمیکنه اصلا روز میشه که از صبح تا عصر جیش نمیکنه وقتی میبرمش یه هم دقیقه نمیشینه سریع بلند میشه می‌دونم که الان وقت جیش کردنش هست برا پی پی هم می‌دونم میبرمش، اصلا دیگه دستشویی نمیکنه
الان هم هر چی بزرگتر میشه پی پی می‌کنه حالا درسته که مای بی بی هست ولی خیلی خونه بو میگیره برا شستنش هم سخته برا جیش هم باید همش مای بی بی باشه که مای بی بی میکنم با یه بار جیش کردن پر میشه اونم سریع بو میگیره با این وضعیت بخواد باز باشه که دیگه بدتر همه جا رو کثیف می‌کنه ..سخته این پروسه از مای بی بی گرفتن اگه حداقل یکم هم همکاری میکرد خوب بود ولی اصلا با این وضعیت که بنظرم تا سه سالگی باید مای بی بی باشه 😕