من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین

۵ پاسخ

خب چرا اینهمه اصرار و اذیت و فرسودگی برای وقتی ک آماده نیست واقعا🫠

من پسرمو بهش چایی میدم یا غذا میخوره بعد بدو بیا بغلم باز میکنیم ،یهو گریه اش میگیره جلوشو میگیره بعد میدوئه ناخودآگاه شلوارش کثیف میشه باز جلوشو میگیره باز یکم یکم ... ولی برای جیش عالیه . برا پیپی هم نمی‌ذاره پوشک کنم . موندم چه کنم

عزیزم هر وقت دیدی جیش داره خودت بغلش کنن ببرش بعضی وقتا نباید به حرف بچه ها گوش بدیم

بعضیا میگن اماده نیس برا اینه ولی پسرمنم اینجوری بود ک یه هفته باباش صبوری کرد هی برد اورد اورد یاد گرفت

پسر منم جیششو اصن خطا نمیده ولی پی پی رو یا تو شورت یا مای بیبی منم دیگه اذیتش نکردم موند بعدا بگیرمش

سوال های مرتبط