هنوزم استخون واژنم درد میکنه تموم نمیشه

۹ پاسخ

اره زایمان طبیعی داشتم چکار کنم جوش بخورن

من بخیه هام انگار جوش نخورده روز دهمم

وای من فک میکردم تا زایمان کنم خوب شه بخدا نمیتونم راه برم 🥹

وااای نگوینی بعدزایمانم ادامه داره ای خدامن الان گریه میکنم ازدردش فک کردم تموم میشع بعدش میگم کی میشه یه هفته دیگه بشه زایمان کنم تموم بشع😭😭

از منم همینهه🫠

منم همه دردای بارداری و دارم شایدم بدتر هم شده فقط شکمم خالی شده

من زایمان طبیعی داشتم تا۲ماهگی بچم هنوز دردداشتم و دکتر مبگفت عادیه چون استخونای لگن باز شدن برمیگردن به حالت اصلیشون تا۲ماه باید تحمل کنی
چک گن عفونت نداشته باشی

وای من فکر کردم بعد زایمان درست میشه دیگ طاقت ندارم

زایمانت طبیعیه؟؟

سوال های مرتبط