اینکه هنوز استخون واژنم درد میکنه ، طبیعیه؟

۶ پاسخ

من بعد ۱۹ ماه هنوز استخون واژن و لگن درد م

منم تا ۱۰ روز بیشتر درد داشتم

وای نگونگوهنوزنزذیک چهلمه بازم درددارم

من بعد زایمانم دیگه درد نداشتم
لگن درد ولی داشتم

لگنتو شبا ببند بایه پارچه

من هنوزم درد دارم

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی