سلام از دیشب استخون واژنم درد میکنه
طبیعیه
ینی بچه اومده پایین؟؟؟

۴ پاسخ

من احساس سوزش یا مارگی توو واژنم دارم

فک کنم طبیعیه، من یکماهه این دردو دارم🥴

منم چن روزی است فشار رو واژن و باسنم است دیشب دردش ب شدت زیاد شده بود داشتم می مردم برا منم سوال شده برا چی هست

علیکم سلام بله بچه پایین اومده

سوال های مرتبط